"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 19 stycznia 2017

Zdecydowałam się ....

na jeszcze jedną zabawę. 

Tym razem tu:

Powód?  Ciekawa forma 
 i to, że po 12 tygodniach będę miała 
sporo kartek wielkanocnych do wysłania.
I jeszcze będę miała zaoszczędzone fundusze na ich wysyłkę.

Na początek tak zwyczajnie, wiosennie ozdobiony słoiczek-skarbonka.


I kartka.
Są piórka i są motyle.

 



 Kartkę zrobiłam z papierów Galerii Papieru "Świeżo malowane" i "Kapuśniaczek"

Tekturkę i stempelek z napisem  kupiłam w sklepie Misiek.
Kwiaty własnoręcznie zrobiłam.
 (Już kończy mi się ich zapas. Muszę zrobić nowe).


http://hubka38.blogspot.com/2017/01/hardcorowy-zawrot-gowy-ostatnia-zabawa.html

1/12




I moje dzisiejsze zakupy.


Niewielkie. To co widać.
Kupiłam kilka arkuszy papieru, wykrojnik "pisankę"
 i wykrojnik "kwiaty",
tekturki wielkanocne, perełki w płynie i żółtą farbę w sprayu.

Z  wykrojników cieszę się najbardziej. Wszystkie  kwiaty
 i inne elementy kartek do tej pory wycinałam ręcznie, 
(Maszynkę mam od niedawna i dopiero zaczynam wykrojnikowe zakupy).

No to zabieram się za wycinanie.
Zapraszam jutro. 
Będzie inwazja kurczaków.


Dziękuję za liczne odwiedziny i miłe komentarze.

Pozdrawiam serdecznie.
Zofiko



4 komentarze:

  1. Ależ słonecznie Ci to wyszło...A kwiatek przecudnej urody, ja jeszcze w foamiran nie wdepnęłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się zdecydowałaś :) Śliczna karteczka, a słoiczek jaki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie , że dołączyłaś do zabawy, zarówno słoiczek jak i pierwsza kartka świetne . Pisanki wykrojnika trochę zazdroszczę bo sam sie przymierzam od dawna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, Twój słoiczek jest świetny i prawdziwie wielkanocny. Podziwiam karteczkę i gratuluję udanych zakupów.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń