"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 11 października 2021

378. Narodziny wnuczki.

 Witam serdecznie wszystkich. 

Narodziny wnuczki to szczególna okazja. Moja bliska koleżanka została babcią 5. raz . Z tej okazji zrobiłam dla Niej  kartkę gratulacyjną. 

Wykorzystałam papiery Altair Art z kolekcji "On the Wings of a Rainbow", szydełkową sukieneczkę zrobioną wg pomysłu Joasi Szulc  https://www.facebook.com/joanna.szulc.543/videos/146855954304936

oraz papierowy kwiatek wycięty dziurkaczem ozdobnym i złożony samodzielnie. Forma kartki jest nietypowa - pop up - wg. instrukcji Ani Mani  https://www.facebook.com/anna.mania.3/videos/374617157651855  Mam nadzieję, że ta kartka wraz życzeniami sprawi radość mojej koleżance. 






Pracę przesyłam na wyzwanie http://www.altairart.pl/2021/10/wyzwanie-202110.html


Chyba powstanie jeszcze jedna, podobna kartka, bo inna koleżanka oczekuje 7. wnuczki, która urodzi się niebawem.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie. 

Zofiko

13 komentarzy:

  1. Zosiu super kartka, świetne papiery, forma i wszystko perfekcyjnie wykonane. Sukienusia boska, chyba musze tego liva obejrzeć na Świrach !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną kartkę przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNA KARTECZKA :)
    zachwycam się urodą tych sukieneczek no a estetyka u Ciebie na MEDAL:)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, zachwycająca kartka, a ta maleńka sukieneczka jest prześliczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie i pomysłowo :) gratulacje dla babci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka! podoba mi sie bardzo i forma i wykończenie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka, bardzo ciekawa forma :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW ale super projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna słodka karteczka Zosiu. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka i ciekawa forma 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń