"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 9 września 2021

376. Ach te ścinki...ścineczki ...we wrześniu.

 Witam, 

witam serdecznie wszystkich po tak długiej mojej nieobecności tutaj. 

Lato, sezon urlopowo-remontowy i działkowy zdecydowanie nie służy moim robótkom i blogowaniu. Tak jak i w poprzednich latach miałam sporo pracy, wyjazdów, przyjazdów gości, różnorakich aktywności domowych. Jeszcze troszkę, parę dni i nastąpi upragniona stabilizacja. W wolnych chwilach, w deszczowe dni, niewiele ale coś jednak robiłam. Najczęściej brałam igłę i tamborek i xxxxxx. Pokażę to w innym czasie. Zdecydowanie łatwiej było mi uaktywniać się na fb korzystając tylko z telefonu.

Dziękuję tym osobom, które wiernie bawią się ze mną. Z dużym opóźnieniem ale podsumowanie jest.

Bardzo dziękuję  Ani I i Mirce, które wiernie, razem ze mną porządkują ścinki.

Tu kartki Ani



A tu zakładka Mirki


Nie pokazywałam jeszcze swojej propozycji do wakacyjnego wyzwania. Oto ona. Są trójkąty, banerki i bardzo chłodne kolory.






A jeśli ktoś chce się bawić ze mną dalej, to zapraszam. 
Na jesienne dni proponuję prace (kartka, tag, ATC, pudełko, okładka albumu, notesu itp) koniecznie w jesiennych kolorach z wykorzystaniem ścinków pozostałych po wykrojnikach.
Czasu dużo bo aż do 30 października.

Ja często wykorzystuję ścinki po wykrojnikach. W tej pracy wykorzystałam to, co pozostało mi po wycięciu serwetki, którą użyję w innym projekcie. 




Napis wykonałam stempelkami, trochę popsocił mi wiatr.
 
Zapraszam więc Was do porządkowania jesiennych ścinków a przy okazji szukajcie tych zimowych oraz świątecznych.


Myślę, że będę tu częściej. Tyle prac do blogowych zabaw mam uzupełnić i pokazać. 

 Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Zofiko

Jeśli kogoś pominęłam to proszę o sygnał, uzupełnię wpis.










15 komentarzy:

  1. Wspaniałe ścinkowe prace Zosiu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śuper prace powstały, ja jakoś nie miałam pomysłu na te trójkąty. Teraz jednak coś się znajdzie, ciągle coś się wycina i zostają ścinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu lubię tą Twoja zabawę zawsze to trochę ścinków zagospodarowana, choć mam ich tyle że szok.
    Fajny temat a i Twoja jesienna inspiracja jest świetna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu znajdziesz Zosiu moją kolejną kartkę.
      https://iwanna59.blogspot.com/2021/09/wrzesien-w-kartkach.html

      Usuń
  4. Fajne prace powstały z użyciem ścinków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa bo pozwala wykorzystać kawałki które czasami wyrzucam. Piękne prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te Twoje prace ścinkowe :)
    Bawię się dalej i choć termin odległy, to mam nadzieję, że go nie przegapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z małym poślizgiem :) moja praca
      https://mirosek.blogspot.com/2021/11/recykling-zakadka-do-ksiazki-ze-scinek.html

      Usuń
  7. Śliczne prace:) Mnie przez letnie miesiące wszędzie porobiły się zaległości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosieńko, piękne te ścinkowe prace. A Twoja jesienna inspiracja mnie urzekła.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wykorzystałaś ścinki. Powstały śliczne prace.Szkoda że na razie muszę odpuścić zabawy bo bardzo by mnie ona interesowała. Ale będę śledzić Twoje poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń