"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 30 grudnia 2019

297. Kartka dla Uli.

 Witam serdecznie
w przedostatnim dniu roku.

Pozostając jeszcze w dobrym świątecznym nastroju
(świętowanie u mnie jeszcze trwa za sprawą gości,
bo jedni wyjeżdżają a kolejni przybywają).

zapraszam do obejrzenia
ostatnich kartek w świątecznym nastroju
zrobionych dla Uli.
http://kulskowo.blogspot.com/2019/12/854-kartki-bn-wytyczna-grudzien.html

Grudzień 2019

Bardzo podobała mi się ta edycja zabawy u Uli.
Zrobiłam wiele kartek w ciekawej formie.
Gdyby nie inspiracje Uli i Jej zachęta nigdy nie sięgnęłabym po nie. 

W ostatnim miesiącu tej edycji
 mamy wolną rękę w wyborze wytycznych do zrobienia kartek,
z trzech lat trwania zabawy.

Ja wybrałam: 
styczeń 2016 - czerwony
lipiec 2017 - Święta Rodzina
sierpień 2017 - szopka
maj 2018 - sztaluga prosta





Pewnie i jakieś "tipi" zmieściłoby się w tej zabawie
z kartek prezentowanych w poprzednim wpisie 
(zrobionych oczywiście w grudniu)
ale daję już spokój.

A ile kartek zrobiłam w zabawie u Uli?
Nie liczyłam ale sporo tego było.
Przygotowałam zgodnie z prośbą
mini galerię.
Umieściłam w niej tylko przykładowe kartki do każdej wytycznej.
Zdarzało się, że w danym miesiącu zrobiłam więcej niż jedną.
Często na różne okazje nie tylko na Boże Narodzenie.
Więc tych nie pokazuję tutaj.
Forma tipi pobiła rekord. Zrobiłam sporo ponad 10.
Ula, 
bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy,
 inspirowanie, mobilizowanie do twórczego działania.
I ogarniania całej zabawy, co nie jest łatwe.
Doceniam Twój trud w tym zakresie.

A wczoraj przeczytałam, że będzie kolejna edycja.
Więc już się cieszę.

Serdecznie dziękuje za odwiedziny,
 komentarze i życzenia składane rożną drogą.

Pozdrawiam.
Zofiko







16 komentarzy:

  1. Wooow piękna galeria się zrobiła, ale co się dziwić jak piękne te twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie prześliczne kartki, każda ma to coś w sobie. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnych chwil z bliskimi. :

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna galeria- jesteś bardzo kreatywna, Zosiu!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Twoje kartki Zosiu, masz wspaniały swój styl tworzenia :-)Cieszę się, że mogę je podziwiać trzymając je w rękach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki , podziwiam talent i cierpliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiulku, cudne są te sztalugi. Ja zawsze podziwiam Twoją perfekcję w kompozycji - każdy element ma swoje idealne miejsce na kartce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki!
    Zosiu, życzę Ci wspaniałego Sylwestra i spokojnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, podziwiam Twoje kartki, bo zawsze są tak pięknie dopracowane. Składam najlepsze życzenia noworoczne! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, przepiękna galeria prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace i na pewno ucieszyły obdarowanych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny dorobek. Widać, ze zabawa z formą sprawiła Ci sporo radości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu kochana moja Twoja motywcaja w zakresie kolejnej edycja była bezsprzecznie ogromna! To Ty dołozyłaś ten kamyczek, który przeważył szalę :) Dziękuję Ci za to!
    Dziękuję za rok wspólnego kartkowania, powstały cudownie dopracowane w każdym szczególe kartki!
    Do siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu super kartkę zrobiłaś. Zresztą widać, że przez cały rok śliczne prace wychodziły spod Twoich zdolnych rączek :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosieńko przecudowna galeria i pięknie motywujesz do działąnia.:)

    OdpowiedzUsuń