"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 29 października 2018

254. Hafciki...


Witam serdecznie.
Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy mnie odwiedzili 
i tym którzy odwiedzili oraz skomentowali moje prace.
Jest mi bardzo miło, dziękuję za wszystkie piękne słowa.

Witam nową, 67. obserwatorkę mojego bloga.

Jak obiecałam dzisiaj hafciki.
Nadrabiam zaległości u Agnieszki.

II edycja zabawy - zapraszam :).

Moje wyhaftowane wzorki są wyprasowane, 
podklejone flizeliną na kleju i czekają na oprawę. 

Sierpień


Wrzesień


Październik


Nie haftowałam dodatkowych wzorków. 

Wyszywałam na kanwie 14 ct, 3 nitkami muliny Ariadna.

Gdyby doba miała o kilka godzin więcej a ja mniej obowiązków,
(w które się sama wpakowałam)
gdyby omijały mnie nieprzewidziane i niezaplanowane wydarzenia,
gdyby moje popołudniowe drzemki były krótsze,
a ciekawe książki nie kusiły okładką i treścią
 częściej bym tu była z moimi nowymi pracami.

Ostatnio przeczytałam:





Razem 1601 stron.

Może z nastaniem listopada przyjdzie większa ochota do robótkowania??
Może?
Teraz zmagam się z haftem matematycznym i zaległościami u Ani.

Zaglądajcie więc do mnie. 
Niedługo pokażę efekty mojej pracy.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
U nas dzisiaj wilgotno ale ciepło. +18 stopni!!!
Złote listki na brzozach przed moim oknem 
rozjaśniają pochmurny dzień. 

Zofiko



16 komentarzy:

  1. Zosiu pięknie Ci idzie nadrabianie zaległości . Bombeczki urocze w tej kolorystyce. A wynik książkowy imponujący. Nie czytałam żadnej z nich ale zapisuje do kolejki.
    Ech ten czas.. też mam go ciągle za mało.
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na matematyczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory które wykorzystałaś w bombkach rewelacyjne. Bombki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotki haftowane :) alez z Ciebie czytaczka :) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki,ja także dużo czytam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie przygotowałaś hafciki do wykorzystania. Podoba mi się pomysł podklejenia flizeliną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki i imponujący wynik czytelniczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, śliczne hafty! Zdecydowanie chcemy więcej ich oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie się prezentują Twoje bombeczki :).

    Oczywiście wszystkie zaliczam. Nie wiem tylko co z lipcem czy, to moje niedopatrzenie czy nie haftowałaś bombek z tego miesiąca ...

    Mam też książkę "Ławeczka pod bzem" ale jeszcze jej nie przeczytałam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko droga, przepiękne hafty. I cudownie było wczoraj usłyszeć Cię podczas naszej pogawędki. Dziękuję!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne hafciki! a i liczba przeczytanych stron powala:))) pozdrawiam Zosieńko serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. hafciki śliczne ,a ja muszę poszukać tych książek:)szczególnie ławeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń