"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 15 kwietnia 2018

241. Stokrotki, mlecze i ....bombki


Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających.

Trochę dziwny tytuł tego wpisu.
Ale nie mógł być inny, skoro wiosna wokół,
zieleni się trawa,
kwitną stokrotki i mlecze 
a ja siedzę i haftuję....
bombki
dla Agnieszki.

Sąsiadka "zza płotu"
ze zdziwieniem przeciera oczy
i pyta czy nic mi nie dolega......
gdy biegam po ogrodzie z aparatem
i fotografuję jakieś  dziwne "coś" z wiosennymi kwiatami.

Kwietniowe bombki 
w wiosennym otoczeniu prezentują się tak:






Utrzymałam kolorystykę dwóch bombek jak poprzednio,
trzecią, z domkiem,
 wyhaftowałam na niebieskiej kanwie 16 ct białą i ciemnoniebieską muliną.
Posyłam moje hafciki w wiosennej odsłonie
 do Agnieszki.


HaftujÄ™

I jeszcze kilka zakątków ogrodu.







Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem 
dotyczącym zakładki i zielonej pisanki.
Miło mi, że moje prace podobają się Wam.

Pozdrawiam.
Zofiko




13 komentarzy:

  1. Bombki są świetne a Twój ogród Zosiu przepięknie rozkwita :) Moi sąsiedzi też przeważnie dziwnie na mnie patrzą jak biegam po ogrodzie z aparatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie , ja chce do Twojego ogrodu :) Sąsiadce powiedz, że wiosna Ci dolega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu świetnie wyglądają te dwukolorowe hafty w wiosennej odsłonie . Ten zestaw zielono żółty jest wyjątkowo udany.
    Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombki, a zakątki ogrodu - cudne. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna kolorystyka tych bombek:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, te piękne bombki na tle wiosennej przyrody wyglądają jeszcze piękniej.
    Wspaniały masz ogród, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne hafciki Zosiu i piękna wiosna u Ciebie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne hafciki :)
    Wspaniałe kwiatuszki:) U mnie już też coraz więcej kwiatów w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogród marzenie - chce się żyć widząc takie cudowne obrazy, a bombki niezaprzeczalnie urokliwe:-)) Buziaki:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne fotki z ogródka,piękne bombki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ogród i pięknie w nim wyglądają zimowe hafty

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sesję zrobiłaś swoim bombeczkom :).

    OdpowiedzUsuń
  13. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń