"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 4 lutego 2017

Dziś są moje urodziny!!!

Tak, tak...

Dzisiaj mija dokładnie 2 lata od pierwszego mojego wpisu na tym blogu.
Zanim powstał, ponad rok zastanawiałam się,
czy go założyć i prowadzić. 
Odważyłam się i tego nie żałuję.

DZIĘKUJĘ 
wszystkim osobom, 
które "zamieszkały" u mnie na stałe, 
często czy tylko od czasu do czasu wpadają tu do mnie.

DZIĘKUJĘ
 za wszystkie nawiązane  "blogowe" znajomości i przyjaźnie.

DZIĘKUJĘ 
za poświęcony czas i wszystkie pozostawione komentarze.

DZIĘKUJĘ za inspirację i mobilizację do twórczego wysiłku.


Wśród osób,
 które dzisiaj i jutro odwiedzą mnie,
rozlosuję 3  małe,  przydasiowe upominki.


A w tym tygodniu.....
haft krzyżykowy wciągnął mnie na dobre.
Oto druga róża, którą  zrobiłam.
W "Wenie" była czerwona.
Ja zmieniłam kolory, bo chciałam herbacianą.
 I chyba nie bardzo mi wyszła.
Haftowałam na kanwie 14,  4 nitkami muliny, bez tamborka.
 Jest trochę duża.


Ale wszystko jeszcze przede mną. Poprawię technikę haftowania.
Następna będzie jeszcze  lepsza.



A tak powstawała:




Teraz zrobię przerwę w haftowaniu na rzecz kartkowania.
Nowy miesiąc i nowe wyzwania u Ani, Danusi i Uli!!!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Pozdrawiam serdecznie.
Zofiko

10 komentarzy:

  1. Gratuluję , dwa lata blogowania to już "dorosłość"
    Ślicznie prezentuje się różyczka w tych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję rocznicy i mam nadzieję, że to do mnie trafi Twoja niespodzianka... Róża fajna bardzo jest, nic jej nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzisz - dwa lata już tu jesteś a ja dopiero niedawno tutaj trafiłam... i bardzo się cieszę :) róża jest bardzo ładna - może dodaj kontury na płatkach - to zawsze ożywia pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, gratuluję blogowych urodzin i życzę Ci jeszcze wielu wspaniałych, radosnych lat blogowania.
    Róża jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale życzę wytrwałości w blogowaniu:)
    buziaki Zosiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna róża!!! Gratuluję urodzin i życzę kolejnych twórczych lat blogowania. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róźa perfekcyjna,Zosiu źyczę wielu wspaniałych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu gratuluję dwóch latek blogowania i życze jeszcze wielu takich rocznic. Niech wena twórcza Cię nigdy nie opuszcza. A ta różyczka jest przepiękna , Zawsze lubiłam herbaciane róże bardziej od czerwonych .Zamiana kolorów jest wg mnie świetna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci Zosiu kolejnej już drugiej rocznicy! Życzę wielu pięknych projektów oraz pomysłow, a także nieustającej Weny...a obrazek z różą prześliczny! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Zosieńko! Fajna rocznica :) Życzę Ci nieustającej weny twórczej i żeby zawsze Ci się chciało!
    Co do haftu to tak sobie myślę czy 4 nitki to nie za grubo? Ja nigdy na 14ct nie wyszywałam 4 nitkami... a i ważna rzecz przy haftowaniu, żeby krzyżyki zawsze w tę samą stronę robić od prawej do lewej albo od lewej do prawej, bo później na robótce to widać. Myślę, że można by było spróbować kontury dodać :)

    OdpowiedzUsuń