"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 14 października 2016

114. Na urodziny i imieniny.

Witam serdecznie.
I znów bardzo długo byłam nieobecna na blogu...
 
Kartką na podwójną okazję: na urodziny i imieniny dla mojej przyjaciółki Małgosi rozpoczynam
ten sezon kartkowy. Małgosiu, kartka czeka!
Nie mogę się już doczekać naszego spotkania w Polsce!

Kartkę zrobiłam z papierów Altair Art. "Lemon tree" i "Snake Skin-Aeterna".
Wykorzystałam też tekturki i stempelki z Agaterii .
Duży, pomarańczowy kwiat zrobiłam samodzielnie.
 





Kartkę zgłaszam na wyzwania: "Bingo z liściem" (wybrałam linie: pomarańczowy, liście, sznurek i liście, pomarańczowy, stempel.) http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/search/label/wyzwanie





Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ze słonecznego dzisiaj Rzeszowa.
Zofiko

5 komentarzy:

  1. Śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, świetne połączenie kolorów :) takie niespodziewane, ale bardzo udane :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka w świetnych kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń