"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 10 stycznia 2016

Twórczy weekend.

Malowałam, psikałam, chlapałam, sypałam brokatem,  embossowałam,
wycinałam, kleiłam kwiaty, komponowałam...
 i powstały takie oto kartki.
 






 
Wykorzystałam tekturki z Agaterii i Misiek laser.
Kartkę z różowymi kwiatami zgłaszam na wyzwanie http://kartkoweabc.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-1-jak-akwarela.html
Chociaż i ta druga też spełnia warunki zabawy.
 Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam.
zofiko

6 komentarzy:

  1. Kwiatki super ! Robię podobne, tylko zawsze czasu brak i często korzystam z gotowców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki piękne,takie zwiewne i romantyczne,bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te kartki. Super robota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory - jestem zachwycona :)
    Dziękuję za udział w akwarelowym wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń