"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 26 listopada 2015

Świąteczna...

z różową gwiazdą betlejemską, własnoręcznie zrobioną. 
Wykorzystałam papier z Altair Art "Night &Day", 
napis - tekturkę zakupioną jeszcze w ubiegłym roku (nie pamiętam gdzie), 
listki wycięte wykrojnikiem (dzięki uprzejmości Reni) 
oraz dziurkaczem ozdobnym.

 

Oto etapy powstawania tej kartki.
Zaczęłam od wykonania gwiazdy betlejemskiej. 
Kształt listków odrysowałam od szablonu, wycięłam i lekko potuszowałam.

Zwykłym drutem do robienia swetrów zarysowałam żyłki liści 
a następnie liście uplastyczniłam.


Klejem "Wikol" skleiłam płatki, zrobiłam otwór w środku 
i szydełkiem przeciągnęłam pręciki.



Kolejnym krokiem było naklejenie na bazę ozdobnego papieru 
oraz wykonanie śnieżynek. 
Posłużyłam się dziurkaczem ozdobnym, przy pomocy którego 
wycięłam śnieżynkę, (powstała w ten sposób maska),
 wielokrotnie odbijałam  farbą akrylową zmieszaną z pastą strukturalną.

Nakleiłam napis i wszystko lekko posypałam brokatem.
Ostatnim etapem było naklejenie kwiatu oraz liści, 
przyozdobienie kokardą i sznureczkiem, brokatem oraz kryształkami.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie Altair Art "świąteczne bingo".
Wybrałam linię ukośną "kokarda, 2 media, gwiazda betlejemska ręcznie zrobiona".
  

 Wasze prace
Może ktoś skorzysta z mojego kursu? Proszę się pochwalić.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam.
zofiko


2 komentarze:

  1. Piękna kartka i bardzo fajny kursik :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu - AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń