"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 13 kwietnia 2022

392. WESOŁYCH ŚWIĄT!


 Nareszcie nadeszły Wielkanocne Święta!

Jezus nam zmartwychwstał, zerwał śmierci pęta.

Teraz czas radości, niech się stół ugina,

niech zasiądzie przy nim szczęśliwa rodzina.

Niech śliczne pisanki cieszą Wasze oczy,

niech smakują szynki i babki drożdżowe,

niech osłodzą Święta baranki cukrowe.

WESOŁYCH ŚWIĄT!


Tą drogą przesyłam życzenia świąteczne wszystkim, którzy tu  mnie odwiedzą.

Obecny czas i nastrój nie sprzyjał mi w tworzeniu. Zrobiłam niewiele kartek w porównaniu z poprzednimi latami. Wybaczcie, że nie do wszystkich z Was dotrą.




Kwietniowe wytyczne w zabawie u Uli pomogły mi zrobić te kartki. Jest owal lub jajo, są przeszycia oraz sznurek. Prócz tego dodatkowe moje elementy: sizal, kwiaty, napisy.

https://kulskowo.blogspot.com/2022/04/975-przepis-na-co-mi-w-duszy-gra.html


Do świątecznych życzeń dołączam również kartki zrobione do zabawy u Ani





i dołączam kartki z marca bo zagapiłam się i nie podpięłam do żabki w ub. miesiącu.




Bardzo dziękuję Reni za życzenia i super bogatego zajączka.
Cieszę się ja i cieszą się moje haftujące i szydełkujące uczennice.



Dziękuję za życzenia, które do mnie dotarły od Małgosi X, Uli, Halinki, Lenki, Ani.


Pozdrawiam wszystkich świątecznie i wiosennie. 

Zofiko



11 komentarzy:

  1. Spokojnych i zdrowych Świąt Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, piękne kartki. Dziękuję za tą, która dziś do mnie przybyła.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki zrobiłaś. Zdrowych i spokojnych oraz rodzinnych Świąt :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Twórczy post, piekne kartki i piekne słowa Zosiu, dziekuje ! Niech Zmartwychwstały Ci błogosławi każdego dnia i zsyła potrzebne laski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu cieszę się że mapki w mojej zabawie pomogły Ci stworzyć kartki na Wielkanoc. Jak to u Ciebie wszystkie kartki cudne i wszystkie perfekcyjne !!! Fajne też dostałaś prezenty i super , że znajdą wykorzystanie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kartki 😀
    WESOŁEGO ALLELUJA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace Zosiu, radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście nadaje sens życiu, to magia w Twym sercu zaklęta.
    Nie pozwól mu zostać w ukryciu, podaruj je bliskim na święta.
    Radosnych, Rodzinnych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki Zosiu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń