"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 31 stycznia 2022

386. Styczniowe wyzwania.

 Ale ten czas leci. Już ostatni dzień stycznia.

Najwyższa więc pora pokazać mój styczniowy urobek.

Zdecydowałam, że w tym roku będę podejmować wyzwania proponowane przez

Anię, Kasię i Ulę.

Ania http://iwanna59.blogspot.com/2022/01/podsumowanie-grudniowych-kartek.html#comment-form

kusi nas mapkami i okolicznościami. W tym miesiącu Wielkanocą oraz  Walentynkami. Poniżej moja interpretacja mapek i tych okoliczności. 


  


Kasia https://xgalaktyka2.blogspot.com/2022/01/choinka-2022-styczen.html

zachęca do wykonywania haftów związanych ze Świętami Bożego Narodzenia.


W tym miesiącu wykorzystałam dawno zrobione i zapomniane hafty. Wkomponowałam je w świąteczne kartki, których nigdy je jest za dużo.






Te kartki powędrowały również na wyzwanie "Uwalniamy ufoki" na grupę Świry Rękodzieła Inspirują.


Ula https://kulskowo.blogspot.com/2022/01/960-przepis-na-co-mi-w-duszy-gra.html

proponuje wgląd w swoją duszę w zabawie " Przepis na...co mi w duszy gra".


A mnie tak grało.



W tym miesiącu królowało bingo. 
Ja wybrałam wykrojnik + koło+ motyl w pierwszej kartce 
i koło + zielony + napis w drugiej kartce.


Kartka imieninowa zrobiona jest z papierów ITD Collection.

Prócz tego sporo haftuję. 

Mam do postawienia jeszcze kilka krzyżyków i linie konturowe w zimowym obrazku, nad którym pracuję. Pokażę go następnym razem.



A Violi https://pasjevioli.pl/

bardzo, bardzo dziękuję za nadesłaną paczuszkę z przydasiami do haftowania dla małych hafciarek, moich uczennic z klasy III. Z wielkim zapałem xxxxxx kolejne prace. Po świątecznych, tym razem zakładki do książki. A zaplanowane mamy igielniki walentynkowe i haftowane ozdoby wielkanocne na piku. Wszystkie przydasie wykorzystamy.  Łącznie haftuje grupa 10 osób, również 2 chłopców.  

Dziękujemy.


Wkraczając w nowy miesiąc życzę Wam i sobie sporo wolnego czasu na wszelakie robótkowanie. 

Zofiko


11 komentarzy:

  1. śliczne karteczki Zosiu i hafty, a nie ma za co dziękować to dla mnie była przyjemność :) Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace Zosiu. Szczególnie spodobała mi się pięknie ukwiecona kartka imieninowa.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, wiesz, że zawsze podziwiam Twoje kartki - ta perfekcyjna kompozycja mnie oszałamia. Każdy element ma swoje idealne miejsce. Kartka z motylem jest cudowna i ten baranek mnie zauroczył.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace. Kartka z motylem skradła moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki urocze 🙂
    Podobają mi się szczególnie te haftowane !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu przede wszystkim to dziękuję za udział w kolejnej edycji zabawy kartkowej. Piękne jak zawsze u Ciebie powstały kartki, wszystkimi jestem zauroczona. Masz niesamowity talent w tym kierunku.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział a zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace Zosiu, trzymam kciuki za wasze wspólne haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Twoje kartki, prezentują się wspaniale Zosiu!
    A te z haftem , to już prawdziwa wisienka na torcie:)
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki wszystkie :) Jednak ta z motylkiem na środku jakoś najbardziej wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki wysyp piękności. Zachwycona jestem Twoimi karteczkami. Delikatne i bardzo pomysłowe. Hafciki bardzo ładnie wkomponowałaś w kartki. Brawo Ty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń