"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 17 stycznia 2022

385. Styczniowy remanent.

 Dzień dobry wszystkim tu jeszcze zaglądającym.

Jak ten czas leci. Już kolejny, 17 dzień stycznia.  Postanowiłam odkurzyć swój blog i w końcu uporządkować zaległe sprawy.

1. Myślę, że na przekazanie życzeń w związku z rozpoczęciem nowego 2022 roku nie jest jeszcze za późno, więc 

życzę Wam zdrowia, radości, normalności, wielu twórczych pomysłów, spokojnego czasu na tworzenie. Niech się spełnią wszystkie Wasze marzenia, plany, oczekiwania.

2. Dziękuję wszystkim osobom, które różnymi środkami dotarły do mnie z życzeniami świąteczno-noworocznymi. I nadesłane kartki i e-maile i smsy sprawiły mi  wiele radości. 

Dziękuję Ani


Basi N.
Basi P.
Lence
Małgosi X
Reni




Uli K.


 za piękne kartki i załączone  niespodzianki - upominki.


3. A co ze ścinkami zapytacie? Zwlekałam trochę, bo liczyłam na to, że ktoś jeszcze zrobi i nadeśle.

 Ale z dniem dzisiejszym zamykam zabawę, kontynuacji nie będzie chyba, że ktoś chciały mój pomysł pociągnąć dalej to jak najbardziej zgadzam się. 

Nie mam praktyki w prowadzeniu zabaw blogowych i pewnie mało rozpropagowałam ją, nie umiałam może odpowiednio zachęcić i przyciągnąć do niej osoby scrapujące.

 Cieszę się, że  były ze mną. 

 Ania http://iwanna59.blogspot.com

 Mirosek  http://mirosek.blogspot.com 

które systematycznie porządkowały ze mną ścinki.

i okazjonalnie pomagały mi:

 Ania Mieta https://papillon-motylkowo.blogspot.com

Basia http://blondizpapierem.blogspot.com

http://misiowyzakatek.blogspot.com

Bogusia https://projectscrapx.blogspot.com

Ewa https://hubka38.blogspot.com

 W grudniu takie prace nadesłała Ania i Mirka.


Za wytrwałość w zabawie i piękne ścinkowe prace przygotowałam dwie niespodzianki, 

które powędrują do.......

Ani i Miroska

4. Święta dawno już za nami. Przypominają o nich tylko dekoracje (żywą choinkę już rozebrałam). Podsumowanie roku zrobione. Zamierzenia na nowy rok określone.

Trochę istotnych zmian w moim życiu będzie, ale to w drugiej części roku.

 Długo zastanawiałam się, co postanowić z moim blogiem. Jest tu mnie mniej, zapału do jego prowadzenia też nieco mniej. Ale postanowiłam go jeszcze prowadzić. No bo gdzie jak nie tu, mogę dzielić się z Wami moimi pomysłami i pracami?

Na ten rok zaplanowałam:

- dokończyć wszystkie moje rozpoczęte hafty i hafciki,

- uczestniczyć w zabawie u Ani 

http://iwanna59.blogspot.com/2021/12/kartki-wg-mapki-rok-2022-zasady.html



 Uli https://kulskowo.blogspot.com/2022/01/959-przepis-na-co-mi-w-duszy-gra-edycja 


oraz Kasi https://xgalaktyka2.blogspot.com/2021/12/choinka-2022-zapisy


Na więcej wyzwań chyba mi już braknie czasu.

Jeszcze zaplanowałam zrealizować pewien projekt hafciarski ale o tym powiem innym razem.

Na dzisiaj tyle. 

Żegnam Was życząc udanych twórczo najbliższych dni.

Zofiko


12 komentarzy:

  1. Na dobre życzenia zawsze jest czas:)
    Z zabawami jest tak, jak z osiołkiem w pewnym wierszu ..tu nęci a tam kusi... chciało by się to i tamto. Potem rzeczywistość nas pod ścianą stawia :/
    Tu nie wypaliło, tam się zawaliło (ja o sobie)
    Więc życzę zdrowia i doby z gumy, by czas na zabawy znaleźć i na odpoczynek również :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu Tobie także wszystkiego najpiekniejszego w Nowym Roku. Piękne życzenia dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu dziękuję bardzo za niespodziankę, szczerze to się jej nie spodziewałam. Dziękuję również za ścinkową zabawę. Trochę się tych ścinków pozbyłam. Z drugiej strony z niecierpliwością czekam na Twoje dokończone hafciki i trzymam za Ciebie kciuki, żeby się wszystko udało, jak zamierzasz w 2022. Dziękuje też za życzenia noworoczne niech się spełnią !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, dobrze, że nie rezygnujesz z blogowania, cieszę się, że nadal będę mogła podziwiać twoje piękne prace.
    Niech ten rok przyniesie Ci same dobre dni i pozwoli zrealizować wszystkie plany.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Cię obdarowały koleżanki:) Dużo szczęścia w Nowym Roku Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, zaglądaj tu czasami, wrzuć coś, napisz troszkę. Boję się, że epoka blogowania mija a z nią piękne czasy.No cóż, fb instagram wysuwają się na pierwszą linię, a ja wciąż wolę blogi :-)
    Cholipcia, starzeję się :-)
    pozdrawiam Zosiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu! A ja zagladałam ostatnio, bo tak obiecałam sobie, że się postaram wziąć za zabawy i szukałam "ścinków". pomysł bardzo fajny, szkoda że rozdział zamknięty, ale jak najbardziej rozumiem. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. W poprzednich miesiącach na niektórych blogach miałam okazję oglądać efekty zabawy ze ścinkami. Myślę, że wychodziły fajne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że dalej blogować będziesz. Zaglądam i dalej będę podglądała co będzie wychodziło spod Twoich rąk. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie również wszystkiego najlepszego!
    Wspaniałe prezenty i karteczki dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jaka miła niespodzianka :) a wydawało mi się, że było nas więcej na wyzwaniach ścinkowych. Zosiu, bardzo Ci dziękuję!!! :) Uwielbiam recykling a zabawa u Ciebie na blogu sprawiała mi wiele przyjemności :;)

    Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)
    Super, że pokończysz zaczęte prace. Ja wciąż zaczynam kolejne a na stare czasu brak.
    Pozdrawiam Mireczka - mirosek.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow czekam na zmiany mam nadzieję ,ze na lepsze :)życzę ci jak najpiękniejszych kartek i pomysłów i pokończonych spraw hafciarskich :)podglądam nie zamierzaj zamykac bloga zawsze można tu zaczerpnąc inspiracji:)buziaki i koniecznie zadzwoń

    OdpowiedzUsuń