"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 22 listopada 2021

381. Świątecznie z Altair Art.

 Witam bardzo serdecznie wszystkich.

Bardzo świątecznie jest już w mojej pracowni. Podziwiam piękne kolekcje papierów, tnę, komponuję, kleję. Część zrobionych już kartek powędrowała jak co roku na cele charytatywne. 

W tym roku, najczęściej w pracach świątecznych używałam  kolekcji Altair Art. Piękna kolorystyka i grafika zarówno ekspresyjna, energetyczna jak również spokojna, delikatna, romantyczna sprawiła, że powstało wiele prac, z których jestem bardzo zadowolona. 

A serce moje skradła kolekcja "Festive Bells". Wykorzystałam każdy, nawet najmniejszy skrawek tych papierów.




Tę kartkę zgłaszam do comiesięcznego konkursu na dowolną pracę z papierów Altair Art.




Poniżej inne, świąteczne.







W pracach pokazanych powyżej można dostrzec papiery tych kolekcji.


A tu,  kilka zrobionych w poprzednich miesiącach też z tych papierów.






Myślę, że powstaną jeszcze jakieś prace świąteczne z tych kolekcji.
 Wiem też, że w Skarbnicy Pomysłów pojawiła się kolekcja "Cicha noc" o charakterze religijnym. Mam na nią ochotę. 

Dzisiaj tyle. Tnę dalej różne inne papiery więc niedługo znów się tu pojawię. 

Pozdrawiam wszystkich.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie chociaż ostatnio mój blog trochę zakurzony...muszę się poprawić.

Zofiko







10 komentarzy:

  1. Zosiu cudne te Twoje kartki motyw latarenki bardzo lubię a jak na dodatek jest czerwona na zielonym tle to już miód malina!!
    Papiery iście świąteczne i generalnie jestem Twoimi kartkami zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki, Zosieńko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się mróweczko :) piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, ciekawa forma :-D Pozostałe prace też niepowtarzalne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jakie piękne wszystkie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wspaniałe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy formy kartek. Klimat świąteczny się już zrobił :) Powodzenia w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLiczne kartki i ilość niemalże hurtowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace wykonałaś. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń