"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 31 marca 2021

367. Wesołych Świąt!

 Witam serdecznie wszystkich.


Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych 

składam Wam wiosenne życzenia.

Aby w Waszych sercach, w Waszych rodzinach i domach 

zagościła radość, spokój 

oraz wielka nadzieja odradzającego się życia. 

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Ograniczyłam trochę blogowanie. I nie wywiązałam się z wszystkich marcowych zabaw. 

Ale wszystko nadrobię. Czasem trzeba coś wybrać. 

Co jest ważne a co ważniejsze. 

Cały czas mam się dobrze, pracownia otwarta i działam. 

I tak jak na poprzednie święta zrobiłam sporo kartek, również charytatywnie. 

Tu tylko kilka z nich.










Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie. 

Dziękuję za przesłane mi kartki z życzeniami świątecznymi.

Pozdrawiam serdecznie, świątecznie, wiosennie.

Zofiko











12 komentarzy:

  1. Zosieńko, podziwiam Twoje wspaniałe kartki.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. PIęknie , Zosiu! dzieje się! Buziaki i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kartki Zosiu, Radosnego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki. Dobrych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkiejnocy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie Zosiu i Twoim bliskim również życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu podziwiam bardzo zwłaszcza te charytatywne kartki, kiedy na Boga Ty na to czas znajdujesz. I tak jak piszesz czasem trzeba odpuścić bo coś za coś. Bardzo mi się Twoje kartki podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki !!!
    Życzę Ci zdrowych i spokojnych Świąt :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama radość podziwiać Twoją karteczkową twórczość. Cudownego świętowania i odpoczynku :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, kartki są przepiękne, nic tylko podziwiać i się zachwycać.
    Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt 😀🐥🐇🌷🐤

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki Zosiu. Życzę dużo zdrowia i obfitych łask od zmartwychwstałego Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń