"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 15 lipca 2020

330. Ślubna...

Witam serdecznie.

W lipcowy, ciepły wieczór
wpadam na chwilkę 
i
zapraszam do obejrzenia kolejnej,
okolicznościowej kartki
z nietypowym wnętrzem.
Zainspirowałam się rozmową z moją znajomą, 
która zadała mi pytanie
"Czy wnętrze prostej kartki musi być zawsze takie zwykłe, 
trochę nudne i nijakie?"
Poszperałam w zasobach internetu
 i znalazłam kilka przykładów kartek
z nie takim zwykłym wnętrzem.
To było dawno, 
dziś nie umiałam dotrzeć do miejsca w którym ją znalazłam.

Kartkę zrobiłam na wyzwanie:






Są białe kwiaty, jest błysk brokatu, perełek, atłasowej wstążeczki 
oraz papieru pod tekturką.
I są czułe słowa.
Myślę, że praca spełnia wymagania wyzwania.
Wykorzystałam papier "The best of" i "Ulotne chwile".
Za dolną część wklejki można wsunąć kopertę, liścik itp.

Trudno zrobić ładne zdjęcia po zachodzie słonka.
Jutro powtórzę, może wyjdą lepsze.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

Zofiko

Aktualizacja wpisu 16.07.2020 r.

Zdjęcia kartki w świetle dziennym.





W wolnej chwili przygotuje kursik na wykonanie takiej kartki. 

Zofiko


17 komentarzy:

  1. Zosiu, z tego TWojego szperania wyszła niesamowita i przepiękna kartka! Pozdrawiam wieczornie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i oryginalna kartka Zosiu,
    bardzo mi się podoba!
    Uściski serdeczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wygląda. Bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno nie jest nudnie. Piękny środek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrze ma ta kartka, Zosiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowna kartka Zosiu, i na zewnątrz i wewnątrz.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest Twoja karteczka Zosiu i jak sie pięknie składa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, taka romantyczna, super prezentuje się biały z zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu jestem zauroczona tą kartka, jestem nią zauroczona. Jest piękna , kursik rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, a ten środek w środku jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa i super wykonana kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu, fantastyczna karteczka, bardzo ciekawe wnętrze i piękna oprawa. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna pamiątka, stosowna do okazji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też sie bardzo podoba, misternie zrobiona.

    OdpowiedzUsuń