"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 26 marca 2020

310. Dla Uli, Inki i Ani w marcu.

Witam serdecznie.

Słoneczko dziś pięknie świeci 
jakby chciało pocieszyć nas w tych trudnych chwilach.
Niewiele dzieje się w mojej pracowni.
Ale te kartki musiałam zrobić.
I zrobiłam z wielką przyjemnością. 
Dla Uli, Inki i Ani.

 



 
Jest forma square circular pop up, są kropki i latarenka też znajdzie się.

Marzec 2020

Jest moja interpretacja kolędy "Cicha noc"


Logo i patron zabawy:

I są gwiazdki. Bowiem w zabawie u Ani

 kostki 
w tym miesiącu wskazały mi właśnie gwiazdki. 

Myślę, że zadanie zostało wykonane i będzie zaliczone.
Uli, Ince i Ani bardzo dziękuję za motywacje do twórczej pracy.

Jak napisałam wcześniej w mojej pracowni prawie nic się nie dzieje.
Zrobione kartki wielkanocne grzecznie czekają w pudełku 
na.........przyszły rok.
W trosce o zdrowie pracowników poczty i kurierów,
 którzy muszą na co dzień
 zmierzać się z bardzo trudnymi 
i niepewnymi spotkaniami z ludźmi 
kartek nie wysyłam. 

Prawie nie otwieram komputera.
Trochę krzyżykuję tylko. 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Nie dajcie się temu paskudnemu wirusowi.

Zofiko





23 komentarze:

  1. Piękne kartki. Świetnie uporałaś się z tą dość skomplikowaną formą.Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, przepiękne te składaczki, zwłaszcza niebieski mi się podoba.
    Trzymaj się zdrowo, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne składaki Zosiu :) Oby nastepne Święta były juz zdrowe i bezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu cudne te kartki. Forma jaką zaproponowała Ula bardzo mi przypadła do gustu, zresztą chyba nie tylko mnie. Świetnie sobie poradziłaś ze wszystkimi zabawami.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna robota Zosiu, karteczki mi sie niezwykle podobaja :) brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo efektowna forma a Twoje kartki Zosiu są prześliczne. Trzymaj się ciepło i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, kolorowe karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczki wspaniałe- powysyłamy kiedy indziej....ja przy kompie siedzę sporo - praca i blog. Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, może i ja kiedyś zrobię podobne.
    Bardzo proszę o potwierdzenie udziału w zabawie. Jesli nadal masz ochotę na nią to proszę o umieszczenie banerka z informacją o zabawie 😊pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu prześliczne składaczki, kartki jeszcze sobie powysyłamy. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu, piękne karteczki! tak jest, kartki będą miały swój czas, gdy miejmy nadzieję minie ta epidemia! pozdrawiam cieplutko Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiałam już tę formę u innych, podziwiam teraz u Ciebie Zosiu. Piękne prace przygotowałaś!!!
    Ściskam wirtualnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki zrobiłaś. Mi też jakoś trudno zabrać się do działania mimo że czasu dużo i można wiele zrobić. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna forma, śliczna kartka :-) Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne forma Ulki zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne prace w fantastycznej formie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna robota :) super kartki. Dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  19. Zosieńko pięknie poradziłaś sobie z wyzwaniami i powstało, aż dwie karteczki! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zosiu Twoje składaczki wyszły bardzo ciekawie, pięknie je wykonałaś :) Ciekawe formy i efekt rewelacyjny, pozdrawia ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne karteczki,pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń