"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 15 grudnia 2019

295. Dla Ani i ....świąteczny hurt charytatywny.

Witam serdecznie w niedzielne popołudnie.

Jak ten czas leci....
Nawet nie wiedziałam, że tak długo mnie tu nie było!!

Przez ten czas dużo działo się w mojej pracowni. 
W kolejnych wpisach
 będę Wam więc pokazywać moje świąteczne...
 i nie tylko ...prace. 

Dzisiaj prezentuję kartkę do zabawy u Ani.

Z palety kolorów wybrałam:
granatowy (baza i szopka)
biały (wstążeczka, serwetka i choinka)
zielony (dodatki)
Są perełki na choince i trochę brokatu na listkach. 



Jesień i zima z paletą kolorów

Kartki - grudzień

Kartka w formie "tipi" 
już nie wiem która z kolei bo zrobiłam ich mnóstwo.
Wszystkim bardzo się podoba.
Uli 
http://kulskowo.blogspot.com/dziękuję za inspirację. 

Aniu, dziękuję za zorganizowanie zabawy.
Świetnie się bawiłam
 i twórczo spędzałam wolny czas 
przy klejeniu kolejnych kartek z Twoimi wytycznymi.

A teraz obiecany hurt charytatywny.





Miały być proste, zwykłe. 
Jeden wzór robiłam w kilku kopiach.

I jeszcze kilka "tipi" też charytatywnie.




Wszystkie są już w rękach emerytowanych pracowników szkoły.


 Bardzo dziękuje za nadsyłane kartki z życzeniami świątecznymi.
Napiszę o tym więcej w jednym z następnych wpisów.

A co ze świętami u mnie?
Są coraz bliżej!

Weekend miałam bardzo pracowity.
Z wielu kątków kurz przepędzony.
W pokojach okna umyte i wiszą świeżo wyprane zasłony i firanki. 
Obrusy przyniesione z magla czekają na świąteczne dni.
Przejaśniało w mojej "pracowni"
choć pewnie muszę dorobić kilka kartek.
Upieczone dzisiaj ciasteczka cynamonowe pachną .

Ale wiele jeszcze przede mną....kuchnia, zakupy, potrawy, wypieki,
dekoracje....
No ale jest jeszcze cały tydzień....
Zdążę!!??

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie
i życzę by nadchodzące dni były o zwiększonej ilości godzin,
by zdążyć ze wszystkim.

Zofiko



24 komentarze:

  1. CUDOWNE karteczki!! Wspaniałe wzory!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu śliczne prace, i jak ich dużo :) U mnie też już częśc posprzątana, częśc przygotoana i zamrożona do jedzenia w święta :) pierniczki upieczone i udekorowane / piekłam 4 razy/ ale te ostatnie juz schowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu piękne kartki, na pewno zachwycą obdarowanych! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko prześliczne karteczki i cały ich ogrom, na pewno ucieszyły obdarowanych. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki w świątecznym klimacie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, ale piękny hurt!!! Wszystkie są przepiękne!
    Pozdrawiam Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hurt prawdziwy Zosiu :) Zdązysz ze wszsytkim jak CIę znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny hurt Zosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu ta dziękuję za udział w zabawie, Grudniowa kartka cudna. Twoje tee pee wszystkie są świetne i fakt na stojąco wyglądają uroczo, tylko problem z ich wysłaniem.
    Ja jestem jednak fanką tych tradycyjnych i podobają mi się Twoje w różnych wersjach kolorystycznych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny hurt masz wielkie serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki a przy tym niezły hurt. Na pewno ucieszą obdarowanych i świątecznie ich domy przyozdobią.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki. Na pewno zdążysz do świąt. Ja własnie obmyślam obiady poświąteczne, żeby jak najmniej się narobić. Gości nie będzie to nie trzeba się wysilać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie karteczki są przepiękne, ale te typu tipi najbardziej mi się podobają ze względu na swoją nietypową formę. Wielkie brawa za charytatywne kartki i za wielkie serce <3 Ja również postarałam się o przekazanie kilku kartek na licytację. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosieńko, ale wspaniały hurt karteczkowy powstał. Masz zdolne łapki i wielkie serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny jest ten Twój świąteczny hurcik Zosiu, karteczki na pewno sprawią radość wielu osobom.
    Dziś i ja dostałam życzenia od Ciebie:) Pamiętałaś nawet o moich imieninach - jesteś kochana. Obie karteczki są cudne a życzenia wzruszające. Dziękuję z całego serca i gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki świąteczne! A ja równie pięknie dziękuję za kartki i życzenia od Ciebie :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne są wszystkie Twoje karteczki. Podziwiam ilość, wykonnie.kompozycję.pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne wszystkie karteczki, bardzo ciekawie wyglądają te w formie tipi. Obrodziło u Ciebie Zosieńko karteczkami, bardzo mi się podobają :) Życzę Tobie i Twoim najbliższym zdrowych, radosnych i uśmiechniętych Świąt i dobrego Nowego Roku, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kartki są przepiękne Zosiu, jesteś niesamowita! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń