"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 21 stycznia 2019

267. Z motywem dla Ewy i pop-up.

Witam serdecznie.

Wszystkim Agnieszkom 
i wszystkim Babciom, które mnie tu odwiedzą 
życzę 
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!


Ciekawie i twórczo zapowiada się zabawa u Ewy
Nie wiem, czy będę brała udział w niej systematycznie 
ale wyzwanie na ten miesiąc podjęłam.
W styczniu motywem jest okno/drzwi.
I do tego jakiś kolorowany element.

Styczeń- okno/drzwi

Mam sporo stempelków na różne okazje i przy okazji tego tematu
kilka odkurzyłam.

Zrobiłam:
- kartkę okolicznościową
z okazji styczniowego święta
 dla Babci i Dziadka.



- kartkę okolicznościową/urodzinową dla mojej kuzynki,
miłośniczki kotów, 
szczególnie czarnych.
Tekturkę zakupiłam w sklepie Misiek.
Pocięłam papier z Galerii Papieru "Zdążyć przed zimą".



- kartkę na Boże Narodzenie. 
Tu pokolorowany stempelek z zimową budką dla ptaków.
Kwiaty wycięłam z paska do samodzielnego wycinania z Galerii Papieru.
W budce jest i okno i drzwi zarazem.


- kartkę wielkanocną. 
Grafika z recyklingu. 
Jest tu fauna. Ponownie pokażę ją wraz z innymi w zabawie u Ani.



 Takie stempelkowe elementy wykorzystałam.


Kartki okolicznościowe (1 i 2) wędrują również na wyzwanie DIY.

PAPIEROWO

Po raz pierwszy robiłam kartki w takiej formie.
Zabierałam się do tego aż rok.

Ewo, Urszulko, dziękuję za styczniowe wyzwania.
Ale rozruszałam sobie twórcze komórki mózgu.

Jest mi niezmiernie miło, 
że ciągle powiększa się grono moich obserwatorów.
Dziś serdecznie witam:
Karolinę,
 Kota wOgrodzie,

Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających
 i zapraszam ponownie pod koniec tygodnia.
Teraz wybieram się na spacer po Waszych blogach.

Zofiko


22 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczka ! Ja też je lubię ;-)
    Cudnie pokolorowałaś ptaszka przy budce, też mam takie od Ciebie, muszę je w końcu ruszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki. Pop up-y (nie wiem jsk to prawidłowo napisać) zachwycają. Dla mnie to bardzo trudna forma i przymierzam się do nie jakoś z marnym skutkiem. A przy okazji dziękuję za życzenia❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słów- co rusz to takie cudne prace powstają, że nie wiem, co napisać! Podnosicie poprzeczkę niesamowicie! Twoje karteczki sa cudowne, zachwycające! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki, rewelacyjnie wyszły wszystkie, ja się jeszcze nie odważyłam na kolorowanie stempli - Tobie wyszło to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne boxy i kartki!
    Praca z kociakiem to mój numer jeden.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki :) Pup-up - fantastyczny!!
    Bardzo Ci dziękuję za karteczkę imieninową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu i znowu mnie zaskoczyłaś tymi kartkami. Są piękne wszystkie. Podziwiam kompozycję, dodatki , staranność wykonania. Świetnie wycięte stempelki i pięknie pokolorowane. Mogę bez końca patrzeć na Twoje kartki i nigdy nie mam dość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość rewelacyjnie skomponowana. Podziwiam pop up. Czym kolorujesz stemple? tak bardzo chciałabym się nauczyć. Nie wiem jak się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. No Zosiu, pięknie poszalałaś z karteczkami :) Każda z nich jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności stworzyłaś :) musze kiedyś spróbowac te pudełeczkowe prace, bo wygladaja bardzo okazale ;)dziękuję za imieninowe życzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosieńko, przepiękne karteczki, szczególnie pudełeczka przyciągają wzrok. Ale i ta z ptasią budką sprawiła, że mocniej zabiło moje serce - jest taka śliczna!
    "Misiek" jest super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne ciekawe kartki jesteś Zosiu inspiracją dla wielu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki! Pudełeczka są tak radosne, kolorowe, że na pewno ucieszą obdarowanych.
    Pozdrawiam Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne karteczki,dobrze że się przełamałaś super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prace są wspaniałe! Nie ma jak to mieć rozruszane " twórcze komórki" - fajnie to ujęłaś ;) A o samej zabawie u Ewy nie słyszałam, ale zaraz się wszystkiego dowiem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne wszystkie bez wyjątku :) Pop upy są wspaniałe :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ale super, a te pokolorowane stempelki jeszcze no wypas! Brawo. Piękne pop-upy. Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne prace. Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń