"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 8 grudnia 2018

258. Kartki - składane, przestrzenne.

Witam serdecznie i ciepło 
w pochmurny, mglisty i deszczowy 
sobotni dzień.
W ubiegły weekend przygotowałam bazy 
do różnych składanych  kartek 
według instrukcji podanych przez Ewę.

W tym tygodniu, w wolnych chwilach 
oklejałam, komponowałam i ozdabiałam je.

Pierwszy raz robiłam takie kartki i muszę przyznać, 
że to było bardzo przyjemne zajęcie, 
czasem przeciągające się na popółnocne godziny.

Najpierw zrobiłam kartki do listopadowo-grudniowych wytycznych.






Pocięłam papiery ze Studia 75, Galerii Papieru i Mintay.

Tworzymy kartki  przestrzenne

Do tych wytycznych powstały jeszcze kartki z haftami 
ale o tym napiszę następnym razem.

Potem zrobiłam kartkę do wytycznych przewidzianych na miesiąc 
wrzesień i październik.

Tworzymy kartki przestrzenne

Kartka powstała na uproszczonej bazie i wygląda tak.




Na koniec pokazuję kartkę do wytycznych wyzwania 6.

Tworzymy kartki przestrzenne



Tym samym nadrobiłam (opuszczone z braku czasu i weny)
wyzwania: 6,7 i 8. 
Do wytycznych wyzwania 5 jeszcze nie zrobiłam kartki 
ale wszystko przede mną.

Ewuniu, gdyby nie Twoja zabawa w tworzenie kartek przestrzennych 
pewnie nigdy bym tego nie spróbowała.
Dziękuję Ci bardzo za inspiracje i instrukcje.

Jak zauważyliście,
 wszystkie kartki są trochę do siebie podobne w kompozycji 
i wykorzystaniu 
wykrojników i innych ozdobników.
W tym roku jakoś tak robię, trochę szablonowo. 
Ale większości odbiorców, dla których to robię tak się podoba.

Dziś kolejna twórcza sobota. 
Biegnę więc do pracowni dokończyć rozpoczęte wczoraj kartki.

Jest mi bardzo miło, że licznie odwiedzacie mnie.
Szczególnie dziękuję stałym obserwatorom mojego bloga 
ale również tym, którzy czasem tu tylko zajrzą.

Wielką radość sprawiają mi Wasze komentarze 
za które bardzo dziękuję.

Życzę i Wam Twórczej soboty.
Pozdrawiam.

Zofiko.

PS. Był Mikołaj i obdarował mnie stosem papierów z Galerii Papieru. 
Mam więc co ciąć.




17 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie kartki !!! Wspaniała ta wykrojnikowa szopka :-) Cieszę się się zrobiłaś te z wcześniejszych zabaw, zaraz je umieszczę w postach. Kolorystyka idealna na święta, druga moja ulubiona po niebieskościach i srebrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Zosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiulku, uwielbiam Twój styl i Twoje kartki. A jako fanka składaczków jestem po prostu oczarowana Twoimi pracami.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajusiu! Jakie piękne kartki Zosiu! Jestem nimi oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne Zosieńko składaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tymi pięknymi kartkami przestrzennymi! To, że są do siebie podobne, to nic złego. Uważam, że coś, co jest piękne, warto powielać ;) Kiedyś muszę się odważyć i spróbować stworzyć takiego 'łamańca' :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki Zosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kartki i super pomysły

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu cudne te Twoje składaczki. Wcale nie są do siebie podobne mimo tego samego wykrojnika. Każda jest inna niepowtarzalna. Wcale sie nie dziwie odbiorcom , że podobają sie im takie kartki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki i super wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne przestrzenne kartki, inne niż większość oglądanych prac, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, bardzo mi sie podobaja te składaczkowe formy :)

    OdpowiedzUsuń