"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 27 stycznia 2018

225. Dla Ewy- styczeń 2018


Witam serdecznie Was wszystkich
 oraz kolejną obserwatorkę mojego bloga.

Dzisiaj 
zapraszam do obejrzenia kartki przestrzennej, 
którą zrobiłam z okazji urodzin, według wytycznych podanych przez Ewę.

Tworzymy kartki przestrzenne

Kartka bardzo prosta, bez zbędnych ozdób, 
bo takie oszczędne w dekoracje kartki lubi jubilatka.




Trochę zmodyfikowałam propozycję Ewy, 
zrobiłam 2 listwy, które przykleiłam do harmonijki. 
Na ich wewnętrznych  stronach umieściłam  życzenia. 

Znów nauczyłam się ciekawej formy kartki, 
Nie mogę narzekać, robiło mi się ją dobrze,
ale przyznam szczerze, że poprzednie formy przestrzenne 
bardziej mi odpowiadały.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Życzę udanego weekendu
a tym, którzy rozpoczynają ferie 
spokojnych dni
 i na odpoczynek i na robótki.

Zapraszam ponownie z początkiem przyszłego tygodnia.

Zofiko




15 komentarzy:

  1. Śliczne fiolety :-) Pięknie i delikatnie ozdobione poprzeczne listwy ,a plecki z serwetką stworzyły elegancką całość :-) Mnie też oryginał nie podpasował ,ale forma ma duże możliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu, wspaniale prezentuje się Twój składaczek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, przepiękna kartka! I te kolorki... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło Zosiu, ja dalej nie przełamałam się do tej formy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu super wyszła ta kartka, fane papierki i piękne te listwy . Myślę, że solenizantka zadowolona.
    Pozdrawiam i udanej niedzieli życze

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam pomysłu na ta z,łożenie kartki i tak podziwiam wasze
    Kartka wyszła świetnie, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu kolejny raz prezentujesz wspaniale zrobioną kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wyszlo, ja mam problem ciut z tą formą :)

    OdpowiedzUsuń