"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 6 października 2017

202. Październikowa kartka dla Uli.

Witam serdecznie w piątkowy, jesienny wieczór.

I cóż robić, gdy za oknem coraz chłodniej, 
mokro i wietrznie?

Całe popołudnie spędziłam w moim twórczym kąciku. 
Robiłam kartki na październikowe wyzwania.
Zrobiłam wszystkie.
Będę kolejno Wam pokazywać.

Prezentację ich rozpoczynam od kartki dla Uli.

A temat październikowego wyzwania to świąteczne dzieci.



Temat przyjemny. 
W poszukiwaniu odpowiedniej grafiki
rozpakowałam moje przepastne pudła z przydasiami
o których dawno zapomniałam.
 Znalazłam arkusz do samodzielnego wycinania z Magicznej Kartki.
Grafika taka retro, ale bardzo podoba mi się. 
Na innym arkuszu 
znalazłam świąteczne dzwonki i ostrokrzew.
To wszystko połączyłam 
z papierem w gwiazdeczki z Galerii Papieru 
i resztkami innych materiałów
(papier wizytówkowy, papier z Altair Art, 
biała tekturka falista, resztka białej kanwy,
biała wstążeczka).

I oto ona.
Kartka na Boże Narodzenie zrobiona w październiku.




Zdjęcia niezbyt mi się udały, bo dziś robiłam aparatem z telefonu.

Bardzo się cieszę, że do mnie zaglądacie.
Z radością czytam każdy pozostawiony komentarz.
Dziękuję bardzo.
To motywuje mnie do podejmowania wysiłku twórczego.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
Zapraszam po weekendzie.
Pokażę kartkę zrobioną dla Danusi.

Zofiko




15 komentarzy:

  1. Kolory piękne i grafika :-D Żółte dzwonki i sukienka dziewczynki wspaniale kontrastują z granatowo-niebieskim tłem :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka , nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, kartka urzeka i przykuwa wzrok. Podoba mi się kompozycja z kropeczek, a grafika ma ogromny urok.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu śliczna ta kartka z dziećmi . Podziwiam że użyłaś tylu różnych rzeczy a wszystko idealnie do siebie pasuję .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urokliwa karteczka! Dzieci to zawsze wdzięczny temat. Pozdrawiam Zosiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka powstała! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka,cudna grafika :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka! Śliczna jest ta grafika z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna świateczna praca :) dzieciaczki słodziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja, bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kompozycja:) dzięki temu wyszła śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna Karteczka Zosiu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń