"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 3 października 2017

201. Raz, dwa, trzy... dla Inki

Witam serdecznie.

U mnie znów kartka przestrzenna. 
Tym razem zrobiona dla Inki 
na wrześniowe wyzwanie.



 



Wybrałam:
kolor:  czerwony
deseń:  kropki
motyw: dzwonek, ostrokrzew, kokarda

Kartkę zrobiłam z papierów z Galerii Papieru.
Napis i tekturka z dzwoneczkami
 pochodzi ze sklepu Misiek.

Nie jestem zadowolona z niej.
Niepotrzebnie bazę ozdobiłam motywem wyciętym 
dziurkaczem ozdobnym. 
Teraz mi się to nie podoba.

No cóż. Taka jest.
Zaletą jest to, że po złożeniu zmieści się płasko do koperty.

Ince dziękuję za wytyczne i inspirację.

Wszystkie zadania wrześniowe zrobiłam.
Teraz pora na wyzwania październikowe.
Hm.... co by tu zrobić?

Bardzo dziękuję za wiele miłych komentarzy pod poprzednim wpisem.
Dziękuję wszystkim osobom, które mnie odwiedzają.

Pozdrawiam wszystkich ciepło 
w zimny, deszczowy, jesienny wieczór.

Zofiko





9 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo ładna. Nie będę przekonywać, że wycinane gwiazdki są ok. Jeżeli Tobie nie pasują to znaczy, że nie pasują i już. Mnie nie rażą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny motyw ostrokrzewu i tekturkowe elementy :-D Formaprzestzrenna wspaniale pasuje do tej kartki :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie rewelacja! Dobór papieru, jak i cała reszta jest bardzo spójna. Podoba mi się wykorzystanie różnych krojów czcionki w napisie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowa ta kartka...ależ"zazdroszczę";-) talentu. Ściskam mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńko karteczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, kolejna piękna kartka, zawsze zachwyca mnie to, jak idealnie potrafisz dobrać i skomponować wszystkie elementy.
    Mnie osobiście te gwiazdki się podobają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń