"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 23 lutego 2022

Mapki...mapki...luty.

 Dzień dobry wszystkim. 

Rano u mnie padał śnieg. Myślałam, że zima wraca. Teraz, około południa świeci słonko. Po śniegu nie ma śladu, robi się przyjemnie i ciepło. Jak w marcu a może w kwietniu?

To chyba dlatego, że chcę pokazać wielkanocne kartki zrobione na lutowe wyzwanie dla Ani.

http://iwanna59.blogspot.com/2022/01/kartki-wg-mapki-podsumowanie-styczen-i.html

Kupiłam sobie nowy wykrojnik z takim barankiem. I zrobiłam całą serię kartek z nim. Ale te inne nie pasują do wyzwania Ani, więc pokażę innym razem, hurtem. 



 U mnie jak zwykle takie zwyklaczki, przeciętnie bogate, (a i tak są osoby, którym się wydaje, że są mało minimalistyczne i za mało S&C).

A czy  zgadzają się z mapkami to już oceni Ania, której bardzo dziękuję za tę zabawę i mobilizację do tworzenia.


Pozdrawiam serdecznie. 
Zofiko


12 komentarzy:

  1. Piękne, delikatne karteczki 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, Ty wiesz, że jestem fanką Twoich kartek. Ten baranek jest uroczy.
    A u mnie też rano padał śnieg, teraz po nim ani śladu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu wykrojnik z barankiem super, przyda się na pewno na kartki wielkanocne. Obie kartki są super , lubię takie proste do koperty. Oczywiście zaliczam obie ale ta kwadratowa to jest wielkanocna, natomiast brakuje mi na niej dwóch kółek, dlatego będzie tylko z jedną wytyczną.
    Pozdrawia,

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten baranek, wspaniale zdobi obie karteczki.
    Serdeczności Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane i ładne kartki - świetnie dobrane elementy. Super jest ten wykrojnik, bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wielkanocne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki i miłą święta😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne i choć mają ten sam wykrojnik to różnica jest duża:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki. Ta z optymistyczną zielenią szczególnie mnie zachwyciła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń