"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 21 listopada 2016

Baaaaaaaardzo błyszcząca i do mapki

jest dzisiejsza moja kartka.





Ten błysk uzyskałam dzięki zastosowaniu folii aluminiowej 
z........foremki na mufinki.

Wykorzystałam papiery ze Studia 75 
oraz tekturki zakupione w sklepie "Misiek" .
Kwiaty z Heydy.
Kompozycję uzupełniłam kilkoma cekinami.

Kartkę posyłam na wyzwania:

wyzwanie Bloomcraft

oraz



Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam.
Zofiko

11 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności, wspaniała kartka, dziękuję za zabawę z BloomCraft, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa praca. Podoba mi się połączenie kolorów. Pozdrawiam Kasiekt DT - sklepikgosi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, efekt zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, efekt zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka. Dziękuję za wspólną zabawę z BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle zimowa praca :) Dziękuję za udział w zabawie z BloomCraft!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Podoba mi się pomysł ze złotą poświatą za szopką. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła bardzo delikatna świąteczna praca. Bardzo podoba mi się pomysł z wykorzystaniem srebrnej folii.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna! Wygląda wspaniale! No napatrzećsię nie mogę. Super!!!!

    OdpowiedzUsuń