"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 14 marca 2022

390. Do mapek Anny.

 Bardzo, 

 bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miłe słowa dotyczące moich prac prezentowanych tutaj.

Miniony weekend miałam pracowity. Zrobiłam sporo kartek na zbliżającą się Wielkanoc. Nie jest to tyle, ile w poprzednich latach ale jednak pudełko zapełniło się. 

Najpierw zrobiłam kartki do mapek.








A potem powstał hurt charytatywny z barankami. Tu umieściłam tylko kilka bo wszystkie są takie same, różnią się tylko kolorami. Kartki już powędrowały dalej. 


Dziękując za odwiedziny u mnie 
chciałam zaprosić Was 
do udziału w zabawie ścinkowej, którą na zaproszenie Uli  ogłosiłam na fb w grupie Świry Rękodzieła.

 https://www.facebook.com/groups/605461460012516/posts/1091003564791634



A tu inspiracje do pierwszego zadania. Znów poprosiłam o wykorzystanie skrawków do wkomponowania w prace plecionek.




Zofiko



9 komentarzy:

  1. Zosieńko, jak zawsze zachwycasz swoimi kartkami. Bardzo podoba mi się połączenie fioletu i zieleni na tych mapkowych. A plecionka prezentuje się niezwykle interesująco.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu zacznę może od kartek na moją zabawę. Sa rewelacyjne, bardzo mi się podobają, Super Ci wyszło to połączenie zieleni z fioletem. jeżeli chodzi o kartki hurtowe jak je nazywasz to tez są super. Ten baranek jest uroczy, a jak juz jest pomysł to się leci z tym hurtem.
    A ostatnie.. niezwykle mi się podobają te plecionki ze ścinków jak nic pomysł wykorzystam, jednak do za by na FB nie przystąpię niestety. Po pierwsze nie przepadam za zabawami na FB a po drugie postanowiłam w tym roku znacznie ograniczyć zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowita jesteś i śliczne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
    Kingmaker slot

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki.
    Wykorzystanie ścinków zawsze mi się u Ciebie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNE karteczki!! Plecionka SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło wiosennie i uroczo :)
    Prawdziwe pokłosie oryginalnych kartek.
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne wiosenne karteczki i tyle zielonego !!!! Optymistycznie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń