"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 11 marca 2022

389. Słoneczniki ...marzec dla Uli

 Witajcie.

Moje pieniądze i oszczędności są w niebezpieczeństwie.!!!

Na moim osiedlu, 300 m od mojego bloku otwarto nowy sklep scrapbookingowy. Papiery, wykrojniki, tekturki, wszelakiego rodzaju przydasie kuszą. Nie pozostałam obojętna na widok tych wspaniałości. Kupiłam kolekcję papierów "Sunflowers" ScrapAndMe. Nocą pocięłam, rano skleiłam kartkę kopertówkę. 

Posyłam ją do Uli na marcowe wyzwanie.

https://kulskowo.blogspot.com/2022/03/966-przepis-na-co-mi-w-duszy-gra-marzec.html





Wybrałam linię: kwiaty, koronka, żółty.




Pozdrawiam.

Zofiko

12 komentarzy:

  1. Cudna kartka. Papiery są ekstra 😀. Też byłabym w obawie o swoje pieniądze, gdybym miała takie zagrożenie. Narazie jest ok 😉, choć internet kusi 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak ja se chwalę że nawet durnego ACTIONA nie ma w moim mieście. Jak nic bym emeryturę tam zostawiła:-)
    Brawo Zosiu świetną kartkę zmajstrowałaś z tych nowych papierów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, będzie trudno oprzeć się pokusie, mając taki sklep w pobliżu:) A kopertówka zachwyca słoneczną radością.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ukwiecona kopertówka Zosiu, ślicznie wyszło.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo optymistyczna kartka - kopetówka. Nie dziwię się, że kuszą Ciebie przedmioty sprzedawane w nowy sklep scrapbookingowy w Twojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę. Tego sklepu.;) A kopertówka wyszła prześlicznie,te papierki i koroneczka - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopertówka ekstra.
    A ja Ci zazdroszczę :-) W necie kupuję , bo się przyda, w takim sklepie koło domu kupowałabym to co potrzebne w danej chwili. Oczywiście po oswojeniu się z nim ;-))) W moim mieście jest hurtownia papiernicza, potrafię wpaść do niej tylko po klej, na nic niepotrzebnego nie zwracam uwagi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka. Słoneczniki wspaniale na niej wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihi no to faktycznie oszczędności bedzie ubywać :) ale karteczka piękna i moje ulubione kwiaty 💛

    OdpowiedzUsuń