"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 29 września 2020

336. Boże Narodzenie z Ulą.

 Witam serdecznie wszystkich.

Czy i Wam tak czas pędzi? 

Dopiero co był ranek a już wieczór i ciemno za oknem. 

Nie nadążam za uciekającym czasem. 

Dziś znalazłam małą chwilę,

 by nadrobić kartkę wakacyjną i zrobić bieżącą w zabawie u Uli.

Wakacyjna kartka ma formę taką, jakiej nigdy jeszcze nie robiłam.

https://kulskowo.blogspot.com/2020/07/904-kartki-bn-2020-wytyczna.html

Białą bazę 14 cm x 14 cm okleiłam 

papierem skrapowym z wszystkich stron.

Na froncie kartki, z dostępnych przydasi, ułożyłam kompozycję.


Wewnątrz kartka zawiera element pop up.

Po rozłożeniu na płasko wygląda tak jak powyżej.
Po ułożeniu płaszczyzn pod kątem 45 stopni 
główny element kartki, w tym wypadku szopka, wysuwa się do przodu.


Inspiracją do zrobienia takiej formy
 były podobne kartki wyszukane w internecie.
 A jest ich sporo w różnych wersjach.

Kartki z shaker boxem, 
zgodnie z wytycznymi na miesiąc wrzesień,
 też nigdy jeszcze nie robiłam. 




Zadowolona jestem z niej,
 a osobom, którym ją pokazywałam też bardzo się podobała.


Nawet nie próbuję gonić za uciekającym czasem,

Ale jeszcze mam dwie zabawy do zaliczenia. Może zdążę.

Pozdrawiam Ulę, dziękując za doping do kartkowania

oraz Was wszystkich.

Zofiko


18 komentarzy:

  1. Obie są śliczne i pomysłowe. No może pierwsza podoba mi się odrobinę więcej:)
    Serdeczności Zosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę podziękować dr Agbazara z AGBAZARA TEMPLE za sprowadzenie mojego męża, który zostawił mnie i dzieci na prawie 2 lata. Nigdy nie nauczyłem, że go odzyskam, dopóki nie zobaczyłem w Internecie komentarza na temat dr. agbazary i skontaktowałem się z nim, po wykonaniu wszystkich instrukcji udzielonych mi przez dr Agbazara, mój mąż wrócił błagając o przebaczenie w ciągu 48 godzin. Dzięki doktorze, twoje zaklęcie jest naprawdę świetne. Dla tych z Was, którzy mają problem z małżeństwem / związkiem, powinni skontaktować się z nim za pośrednictwem ( agbazara@gmail. com ) LUB WhatsApp / zadzwoń ( + 234 810 410 2662 ). I przeżyj to sam.

      Usuń
  2. Obie karteczki śliczne Zosiu! Pierwsza to popup card - szopka naprawdę pieknie wyeksponowana. Druga z kolei bardziej jeszcze wpadła w oko, wszystko przez ten bombkowy shaker box. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Ten shaker jest ekstra. A czas chyba leci w swoim tempie. To my mamy co raz więcej obowiązków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prawo być zadowolona - piękne kartki,ślicznie dobrane elementy. Ta pierwsza bardzo ciekawa w formie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te karteczki Zosiu :) skladaczek piękny ale ja ostatnio mam słabość do shakerow 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. obie kartki śliczne, ale ta z shakerem jest cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie kartki są prześliczne, ale ta z shakerem podoba mi się bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu cudnie jest. Obie farmy sa niezwykle urocze a zastosowanie w shekerze tekturki było strzałem w dziesiątkę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko, coś jest z tym czasem - pędzi niesamowicie.
    Twoje kartki są przepiękne. Bardzo podoba mi się element pop up.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, obie kartki prześliczne! a z tym czasem uciekającym też tak mam...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki i sprawią wiele radości obdarowanym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki i bardzo pomysłowe. Wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie karteczki śliczne, ale to shaker jest tym razem the best!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę podziękować dr Agbazara z AGBAZARA TEMPLE za sprowadzenie mojego męża, który zostawił mnie i dzieci na prawie 2 lata. Nigdy nie nauczyłem, że go odzyskam, dopóki nie zobaczyłem w Internecie komentarza na temat dr. agbazary i skontaktowałem się z nim, po wykonaniu wszystkich instrukcji udzielonych mi przez dr Agbazara, mój mąż wrócił błagając o przebaczenie w ciągu 48 godzin. Dzięki doktorze, twoje zaklęcie jest naprawdę świetne. Dla tych z Was, którzy mają problem z małżeństwem / związkiem, powinni skontaktować się z nim za pośrednictwem ( agbazara@gmail. com ) LUB WhatsApp / zadzwoń ( + 234 810 410 2662 ). I przeżyj to sam.

    OdpowiedzUsuń