"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 30 sierpnia 2019

286. Zimowa chatka z piernika.

Witam serdecznie 
w kolejny upalny dzień tegorocznego lata.
Wiecie, że nie lubię upału
ale jakoś sobie radzę.
Północny pokój, lody,
schłodzony kompot
i tamborek.
W tle jakaś muzyka z radia.
To mój sposób na przetrwanie.
Tak właśnie spędziłam kilka ostatnich dni
i powstała kolejna zawieszka dla Ewy

Tym razem zimowa piernikowa chatka.
(Ula zaproponowała na wakacje Free style,
więc wybrałam taki właśnie wzorek).


Żeby piernikowemu ludkowi nie było smutno
(pokazywałam go już wcześniej).


Szyłam tradycyjnie na kanwie 14 ct,
 3 nitkami muliny Ariadna.
Wzór pochodzi z czasopisma "Kram z robótkami".

Zawieszka wędruje również do Kasi


Pomiędzy różnymi letnimi czynnościami domowymi
haftuję również mój "Jesienny obraz".
Nie zdążę go ukończyć na powitanie jesieni jak planowałam.
Wzór piękny, bardzo mi się podoba ale dość trudny jak dla mnie.
Męczy mnie ciągła zmiana kolorów, co kilka oczek.
Ale uparłam się i dam radę doprowadzić do końca to, co zaczęłam.
Jeszcze sporo przede mną.


Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny 
i miłe komentarze pod poprzednim wpisem.
Bardzo cieszę się, że do mnie zaglądacie.

Udanego weekendu życzę.

Zofiko

22 komentarze:

  1. Urocze piernikowe duo :) obraz zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu pierniczkowe hafty są świetne i extra zawieszki z nich będą. A ten jesienny obrazek zapowiada się rewelacyjnie. Wzory pochodzące z Coricamo są wymagające , już nie raz się o tym przekonałam, dlatego też nie przepadam za nimi. Ale efekt końcowy jest zawsze świetny. Trzymam wobec tego kciuki za pomyślne ukończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu- to cudowny komplet! Twoje hafty sa boskie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pierniczkowe hafty a ten jesienny wzór to po prostu rewelacja. Mogę się tylko domyślać że to nie jest proste, ale mam nadzieję, że twój czas pościęcony na wykonanie go, będzie zrekompensowany przez efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna chatka :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne piernikowe zawieszki.
    Jesienny obraz pięknie się zapowiada.
    Jak ja Ci zazdroszczę północnego pokoju .Ja mam całe mieszkanie na zachód -latem to koszmar.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piernikowe zawieszki są przepiękne, z takimi święta Bożego Narodzenia będą magiczne i wspaniałe. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piernikowy domek do schrupania ! Pyszny hafcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczkowa chatka jest urocza :)Bardzo mi się ten motyw podoba, ale wszystkie wzory, które odszukałam były mało efektowne. A Twoja chatka jest po prostu idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznotki a haftu przybędzie i skończysz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty przepiękne, pyszne i cudowne zawieszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z upałami radzę sobie podobnie, dodam jeszcze nogi w misce z wodą;) I wszystko byłoby do zniesienia, gdyby nie trzeba było ruszać się z domu:(
    Piękne zawieszki, a obraz zapowiada się ciekawie. Jesień długa, może zdążysz w czasie jej trwania;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosieńko, bardzo piękne i smakowite pierniczki powstały. A haft jesienny zapowiada się na prawdziwe arcydzieło.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna piernikowa chatka! A że pierniczka jeszcze nie widziałam to też napiszę że przeuroczy ;)
    Ja już nie wiem co bardziej dokuczy... czy upały czy zimno... Mój mąż dzisiaj stwierdził że woli zimę, bo jak mu zimno to przynajmniej się ubierze a jak gorąco to już nie ma co zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu smakowite te pierniczki a jakie piękne, ślicznie wyhaftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne hafciki :)
    Mam te wzory, muszę w końcu wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu, prześliczny piernikowy duet! a jesienny obrazek już zapowiada się pięknie! pozdrawiam z deszczem w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza jest ta chatka, no śliczna :) Obraz zapowiada się wspaniale. Jestem pewna Zosiu, że uda Ci się skończyć bo warto. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafciki i te małe i ten duży również się zapowiada na bardzo udany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Zosiu, chatka piernikowa urocza!!! Jesienny obraz już przedstawia się wspaniale. Z pewnością efekt krzyżykowania zrekompensuje trudy haftowania.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń