"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 15 listopada 2016

Z najlepszymi życzeniami ...

na imieniny.
Kartkę zrobiłam z użyciem papierów Altair Art. 


Szczególnie lubię ten różowy papier z nutkami.

Dodałam kwiaty, serwetkę i listki wycięte wykrojnikami
i ozdobnym dziurkaczem. 
Kilka perełek w płynie uzupełnia kompozycję.





Kartkę kieruję na wyzwanie:
http://www.altairart.pl/2016/10/wyzwanie-10-mapka-challenge-10-sketch.html


A ponieważ użyłam serwetkę pracę wysyłam również na wyzwanie:
http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-listopadowe-serwetka/
unnamed


Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam.
Zofiko

5 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka i cudowny ażurowy motylek - taki delikatny. Zapraszam czasem do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, fajnie skontrastowana :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie kolorystyczne, niby pastelowo, a jednak wyraziście :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-sie.pl :)

    OdpowiedzUsuń