"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 7 maja 2021

371. Majowe pozdrowienia.

 Witam serdecznie wszystkich.

W telegraficznym skrócie melduję, że mam się dobrze,

 a choć mnie tu prawie nie ma 

i nic nie pokazywałam ostatnio, moje ręce zajęte robótkami. 

Teraz mam fazę na xxxxxxx.

Właśnie skończyłam "Zimowe kwiaty" z Coricamo (oprawa tymczasowa)



i zaczęłam "Zadumanego Anioła". Cały zestaw zakupiłam w Coricamo.

Prócz tego, dzisiaj powstała skromna koperta z opaską na okazję Pierwszej Komunii Świętej 

dla dziewczynki. 

Przy składaniu koperty pomogło mi urządzenie pokazane poniżej (proste i rewelacyjne jak dla mnie,

 kupione za grosze w Actionie)

 i live Ewy.

https://www.facebook.com/ewa.florek.35/videos/6052420634771807




I jeszcze taką  podwójną kopertę zrobiłam. Na jakieś drobne przydasie.




Już chyba przestanę kupować koperty skoro opanowałam ich robienie. Jedną robi się ok. 4 minuty.

A jeśli zajrzycie do Bogusi 

jako inspiracja do wyzwania jest jeszcze jedna moja zrobiona praca.

Dzisiaj tyle. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Pojawię się znów około 20 maja.

Zofiko



13 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem same cuda. Piękne hafty koperta😊 Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki i ten już gotowy i ten zaczęty też zapowiada się pięknie. Papierki też wspaniale zagospodarowałaś. Piękne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu jak zawsze Wszystko mi się u Ciebie podoba. Świetny jest ten hafcik z zimowymi kwiatami i jak bym go w tej ramce zostawiła. Anioł zapowiada się bosko, podziwiam za te wzory z Coricamo, są bardzo pracochłonne . Koperty wyszły Ci wyśmienicie, ubolewam bardzo , że nie u mnie Actiona bo bym tam majątek wydała. W sumie to bardzo mi się podoba ten załączony dziurkacz. Koperty wyszły Ci rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, podziwiam ten haft z zimowymi kwiatami, a anioł też się wspaniale zapowiada. Kopertki są super; mam takie samo narzędzie tylko z DP Craft.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft z zimowymi kwiatami. Koperty się śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny haft!!!
    Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosieńko, cudne hafciki jak i kopertki! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł z własnoręcznie robionymi kopertami, brawo Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe to urządzenie, muszę się wybrać do Action:) Śliczne są te koperty Zosiu. Zimowe kwiaty też pięknie się prezentują. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hatf świetny, a o urządzeniu do kopert pierwszy raz słyszę, ale jak widać jest bardzo pożyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny haft :)
    a kopert jeszcze nie robiłam, ta bigownica z rok już u mnie leży, trzeba będzie kiedyś przysiąść do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie haftujesz, a koperty z opaskami - bajka :)

    OdpowiedzUsuń